פעילות חודש המודעות הישראלי 2024
בשבעה באוקטובר, אוקטובר הוורוד, חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד, נצבע לכולנו בשחור, וכנראה לא יחזור להיות ורוד יותר.
כדי להזכיר לכולם את חשיבות הגילוי המוקדם, המציל חיים, החלטנו להשיק ב- 1.9 את חודש המודעות הישראלי לסרטן השד.
בבסיס הקמפיין שלנו השנה עומד גרף "פאי" (שנראה כמו ציצי) ומציג פלח רחב, ופלח מצומצם.
הפלח הרחב מסמן את מה שאת כנראה זוכרת (על מה רבתם לפני שש שנים),
הפלח המצומצם מסמן את מה שאת כנראה לא (לקבוע תור לרופא.ה).
הכותרת, שהיא גם ההנעה לפעולה קוראת לכולנו לא להיכנס לסטציצטיקה אלא לאתר החדש שלנו, שם אפשר למצוא כל מה שצריך לדעת על גילוי מוקדם.
מוזמנות.ים לקחת חלק ולשתף 💗
שיתופי פעולה
LENOR - לקראת חודש המודעות הישראלי לסרטן השד, משיקים Lenor יחד עם סופר-פארם ואיתנו שיתוף פעולה מיוחד. במסגרת שיתוף הפעולה יושקו, במהדורה מוגבלת, כדוריות כביסה בצבע ורוד, במטרה להעלות את המודעות לחשיבות הבדיקות.
בנוסף, על כל רכישה של אחד ממוצרי Lenor, תתרום Lenor 5 ₪ לעמותת אחת מתשע. את הכדוריות החדשות ניתן להשיג החל מ-28 באוגוסט ועד ה- 11 בספטמבר בסניפים ובסופר-פארם אונליין.
ROLLING WITH YOU - רשת ג'פניקה חברה אלינו השנה לרגל חודש המודעות הישראלי בכדי להעלות מודעות ולסייע בגיוס תרומה לעמותה. הרשת השיקה מהדורה מוגבלת של רול סושי ורוד, מחומרים טבעיים בלבד, אותו ניתן יהיה להזמין במסעדות ברחבי הארץ, באתר ובאפליקציית ג'פניקה, במהלך חודש ספטמבר.
JAPINKROLL קיים גם בגרסה צמחונית. 10% ממכירות הרול יועברו בתרומה לעמותה. להזמנות - https://tabitisrael.co.il/tabit-order?orgName=japanika&step=enter
שיתוף הפעולה עם חברת כתר ממשיך זו השנה החמישית, גם בהמשך לחתימה על אמנה משותפת!
כתר מציעה את המהדורה המיוחדת של הכסא הוורוד, הכסא שמציל חיים. את הכיסא הוורוד תפגשו גם השנה במאות ארגונים ומיקומים ברחבי הארץ.
המהדורה הוורודה של כסאות כתר מסייעת לנו להעלות מודעות לחשיבות האבחון המוקדם של סרטן השד באמצעות ברקוד סריק שמופיע על גבי הרולאפ שמלווה את הכסא ועל גבי ספרון שמוצמד לכיסא, ומסייעת בגיוס תרומה לעמותה.
הצטרפו אלינו למהלך מעורר שיח המקדם את ערכי הבריאות, המעורבות החברתית והמוטיבציה בקרב נשים להקדים ולהיבדק, תחת המסר: "שבי רגע. הרגע הזה עשוי להציל את חייך" - ומסייע לתמוך גם בנשים המתמודדות ומחלימות מסרטן שד.
כי גילוי מוקדם יכול להציל חיים!!
LIME היא חברת הרכב החשמלי המשותף הגדולה בעולם. המותג המקומי מסייע לנו זו השנה החמישית בהעלאת מודעות במרחב הציבורי. הפעם תוצמד מדבקה על גבי הקסדה ובאפליקציה תופיע תזכורת ותקרא לנשים ללכת ולהיבדק, עם הפנייה לדף מידע.
Coming soon - רשת Laline, הרשת הבינלאומית, לטיפוח הגוף ומוצרי האווירה, שבחרה כחלק מהמחויבות החברתית שלה לשתף איתנו פעולה ב- 15 השנים האחרונות, משיקה מסכת שפתיים – LIP MASK – מסכה עשירה ומזינה במיוחד בגוון ורוד. מחיר - 55.90 ₪ . 50% מהרווחים ייתרמו לעמותת "אחת מתשע".
לרכישה בחנויות הרשת ובאתר האינטרנט החל מה- 10 באוקטובר וימשך עד סוף החודש.
יש דברים שצריך לשים במקום הראשון - JUMP עונות בשיתוף פעולה חדש להעלאת מודעות וגיוס תרומה לעמותה. החברה השיקה מהדורה מיוחדת ומוגבלת של צעיף ורוד מעוצב, עם ברקוד סריק לדף מידע שהכנסות ממנו יועברו בתרומה לעמותת אחת מתשע. להשיג בחנויות הרשת ברחבי הארץ במהלך חודש אוקטובר.
רשת בגדי הספורט אונליין המובילה STRONGFUL השיקה קולקציה ורודה בסימן העצמה נשית. בצילומי הקולקציה לקחו חלק גם מתמודדות ומחלימות מסרטן שד. זו השנה השלישית שסטרונגפול חוברים אלינו במהלך חשוב שמעלה מודעות ומסייע לנו בגיוס תרומות. את הקולקציה הוורודה ניתן יהיה להזמין באתר בימים הקרובים.
Ralph Lauren – PINK PONY- Coming soon לרגל חודש המודעות הבינלאומי לסרטן השד משיק המותג ראלף לורן כמדי שנה את קולקציית הקפסולה "פינק פוני" המוקדשת לנושא. את הפריטים ניתן יהיה להשיג בחנויות הרשת, באתר ובאפליקציה.